یورش سپاهان به تابستان داغ جابجایی ، خرید 4ستاره برای تیم کهکشانی فصل بعد

به گزارش آخرین خبر، ادامه همکاری با پیغام نیازمند گام بزرگ محمدرضا ساکت برای برای حفظ تیم طلایی برای رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.

یورش سپاهان به تابستان داغ جابجایی ، خرید 4ستاره برای تیم کهکشانی فصل بعد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم فوتبال سپاهان تیم با هویت متمول و صاحب شکل و به اصطلاح سر و صاحب است که همواره در فصول جابجاییی با دست بازی که مدیرانش دارند، جزو خریدارهای مهم تابستانی محسوب می گردد.

سپاهان در اولین گام با پیغام نیازمند دروازه بان ملی پوشش تمدید نموده است. بازیکنی که ممکن بود به سرعت مدنظر حداقل یک باشگاه پرهوادار لیگ رجحان قرار بگیرد اما مدیران این باشگاه با قرار دادن یک پاکت پول روی میز، پورتیموننزه را از دور خارج کردند و پیغام را با رضایت نامه انتقال دائمی به اصفهان بازگردانند تا این گلر خوش قامت خوش اخلاق همچنان در جمع طلایی پوشان به کار خود ادامه بدهد.

اما گام های بعدی سپاهان در بازار جابجایی چه کسانی خواهند بود؟ در حال حاضر نام سه نام در اطراف این باشگاه به گوش می رسد:

کاوه رضایی ستاره سابق استقلال، رضا اسدی مهاجم فصل گذشته تراکتور و مهدی حسینی ستاره مس رفسنجان.

ظاهراً با هر سه این بازیکن ها و نمایندگان آنها مذاکراتی اجرا شده و سپاهان در حال چانه زنی برای جلب نظر نظر آنها برای عقد قرارداد در روزهای پیش رو است. البته آنها با رضا شکاری نیز مذاکراتی انجام دادند اما کار آنها به علت مبلغ رضایتنامه 300 هزار دلاری شکاری که باید به گل گهر پرداخته گردد، متوقف به جای مانده است.

هر یک از این چهار بازیکن اگر خرید بعدی بازار جابجایی فوتبال ایران باشد، سر و صدای خود را خواهند داشت و امید خاص خود را برای هواداران سپاهان ایجاد خواهند کرد و این همواره بخشی از اقتضائات طبیعی فصلی است که یک تیم مدعی در بازار میچرخد و مهره های مدنظر سرمربی را جذب می نماید. آن هم در شرایطی که استقلال پرسپولیس هنوز درگیر مسئله مجموعه مدیریتی و مالکیت و نکاتی از این دست هستند.

باید ببینیم سپاهان در چه زمانی فصل جابجایی خود را به خاتمه خواهد رساند و چهره تیم را در جهت خواسته هواداران که کسب حداقل یک جام و موفقیت در رقابت های آسیایی است، اجابت خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2311

به "یورش سپاهان به تابستان داغ جابجایی ، خرید 4ستاره برای تیم کهکشانی فصل بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورش سپاهان به تابستان داغ جابجایی ، خرید 4ستاره برای تیم کهکشانی فصل بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید