پیغام سرمربی استقلال به یزدانی و مرادمند: بخاطر شما قهرمان می شویم

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از ملاقات برابر گل گهر سیرجان ضمن تعریف و تمجید از تمام بازیکنانش باز هم از دو بازیکن سابق این تیم یعنی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به طور ویژه تقدیر کرد.

پیغام سرمربی استقلال به یزدانی و مرادمند: بخاطر شما قهرمان می شویم

مجیدی در بخش نخست نشست خبری اش گفت: تیم من یک تیم بسیار پرانرژی با بازیکنان جوان است که با عشق و علاقه این پیراهن را انتخاب کردند و با تمام وجودشان کوشش می نمایند. هدف اصلی من و بازیکنان قهرمانی است حتی اگر دو بازیکن اصلی ما را به لیگ دسته اول ببرند. حسین (مرادمند) و سیاوش (یزدانی) هم از نظر فوتبالی و هم از نظر شخصیتی بازیکنان مورد علاقه من بودند. همه می دانند. آنها مثل چشمان من بودند. پیغام من به حسین و سیاوش این است که به خاطر شما هم که شده جام را می گیریم. برای این مسیری که انتخاب کردم دلایل زیادی برای قهرمانی داشتم و الان یک علت دیگر اضافه شده است و آنهم حسین و سیاوش است. از بازیکنانم تشکر و به آنها افتخار می کنم که با تمام وجود برای سربلندی استقلال کوشش می نمایند.

ملاقات تیم های استقلال و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17 روز یکشنبه در استادیوم آزادی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2128

به "پیغام سرمربی استقلال به یزدانی و مرادمند: بخاطر شما قهرمان می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام سرمربی استقلال به یزدانی و مرادمند: بخاطر شما قهرمان می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید