نقی زاده: شکست قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی، پتانسیل بالای آلومینیوم را نشان داد، به این 2 گل قانع نیستم

به گزارش آخرین خبر، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک غلبه بر تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان را نشان دهنده توان بالای شاگردان خطیبی می داند.

نقی زاده: شکست قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی، پتانسیل بالای آلومینیوم را نشان داد، به این 2 گل قانع نیستم

علیرضا نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس گفت: برابر تیمی بازی می کردیم که بازیکنان بسیار خوب و کادر فنی توانمندی دارد. هدف ما این بود که ثابت کنیم پیروزی مقابل فولاد به هیچ وجه تصادفی نبود و خوشبختانه در روزی که برتر از پرسپولیس بودیم، سه امتیازی مهم کسب کردیم.

وی در مورد اظهارات سرمربی پرسپولیس که آلومینیوم را شایسته پیروزی دانست، شرح داد: گل محمدی مربی بزرگی است. او نیازی به تعریف من ندارد و همیشه حقایق را می گوید. پرسپولیس واقعاً تیمی بزرگ و قابل احترام است و در ادامه راه برای آنها آرزوی پیروزیت دارم.

هافبک آلومینیوم اراک راجع به گل سه امتیازی خود گفت: این نتیجه زحمات تمامی اعضای آلومینیوم اراک بود و خیلی خرسندم که سهم کوچکی در برد تیم داشتم. بچه ها در زمین مسابقه تلاش کردند و علی نژاد هم پاس بسیار خوبی به من داد. من در یکی دو سال گذشته بابت مصدومیت ها خیلی اذیت شدم، اما خرسندم که لیگ امسال را با زدن دو گل آغاز کردم. به این دو گل قانع نیستم و دوست دارم در بازی های آینده هم بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.

نقی زاده با بیان اینکه تا به امروز پیروز به باز کردن دروازه حامد لک نشده بود، به خبرنگاران گفت: این سومین گلی بود که به پرسپولیس زدم و برای اولین بار، دروازه حامد لک را باز کردم. من این گل را به دختر هفت ماهه ام تقدیم می کنم.

وی در مورد عملکرد خودش در لیگ بیست ویکم بیان نمود: تمام هدف ما این است که نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خرسند کنیم. خوشبختانه رسول خطیبی تیم بسیار پُرقدرتی را بسته و شکست قهرمان جام حذفی (فولاد خوزستان) و قهرمان لیگ برتر (پرسپولیس) نشان داد که تیم ما از لحاظ فنی، پتانسیل بالایی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1930

به "نقی زاده: شکست قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی، پتانسیل بالای آلومینیوم را نشان داد، به این 2 گل قانع نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: شکست قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی، پتانسیل بالای آلومینیوم را نشان داد، به این 2 گل قانع نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید