اولین راند مسابقات کشوری روتکس مکس 2021 برگزار گردید

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران، اولین راند مسابقات کشوری روتکس مکس 2021 با حضور ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور رانندگانی از استان های تهران، کرمان و اهواز در پیست بین المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان در دو کلاس DD2 و Senior برگزار گردید. در کلاسDD2 به ترتیب سید فرهاد موسوی، حامد شاعری و وحید پایداری حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

اولین راند مسابقات کشوری روتکس مکس 2021 برگزار گردید

بعلاوه در کلاس Senior نیز مهربد شاملی، آرمان رکنی و ایلیا قندهاری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات مجوز شرکت در مسابقات فینال بزرگ جهانی روتکس مکس با حضور نمایندگانی از 60 کشور که اواخر امسال میلادی برگزار می گردد را دریافت کردند.

حسین زینعلی ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز ضمن اعلام رضایت خود نسبت به کیفیت برگزاری مسابقات، داوری، ایمنی و زیبایی پیست بین المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان گفت: برگزاری مسابقات امروز نشان داد که با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود در کشور، ایران می تواند به خوبی میزبان مسابقات بین المللی کارتینگ در کلاس های مختلف باشد.

وی اضافه کرد: ایران در زمینه ورزش کارتینگ در سطح جهانی حرف های بسیاری برای گفتن دارد، اما ضعف هایی نیز در داخل وجود دارد که فدراسیون به آنها اشراف دارد و در حال پیگیری و رایزنی با وزارت ورزش است تا حمایت های بیشتری از ورزش کارتینگ و ورزشکاران این رشته گردد.

ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یادآور شد: باید شرایطی فراهم گردد تا کارخانجات فراوری نماینده قطعات خودرو و موتورسیکلت بتوانند به عنوان اسپانسر از نخبگان ورزش کارتینگ کشور حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1973

به "اولین راند مسابقات کشوری روتکس مکس 2021 برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "اولین راند مسابقات کشوری روتکس مکس 2021 برگزار گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین راند مسابقات کشوری روتکس مکس 2021 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید