اجرای طرح ایمنی دریچه های بوستان کوثر برای حفظ جان شهروندان

به گزارش آخرین خبر، باتوجه به آغاز فصل گرما و استقبال شهروندان از بوستان ها و تفرجگاه های محلی، شهرداری منطقه9 به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان اقداماتی را در دستورکار قرار داده که نمونه آن طرح ایمنی دریچه هاست که به تازگی در بوستان موثر به اجرا در آمده است.

اجرای طرح ایمنی دریچه های بوستان کوثر برای حفظ جان شهروندان

خبرنگاران - مریم قاسمی : شهروندانی که برای گذران اوقات فراغت و سرگرمی پا به بوستان ها می گذارند انتظار دارند که محیط اطرافشان عاری از خطر و آسیب باشد برای همین است که مسئولان شهرداری منطقه9 با درک این موضوع و اهمیت حفظ صحت و سلامت شهروندان، ضمن بازدید میدانی از بوستان ها و تفرجگاه های محلی، موارد خطرآفرین را شناسایی و در اسرع وقت نسبت به برطرف خطر و ایمن سازی محل اقدام می نمایند.

به همین منظور عملیات نصب دریچه های فلزی بوستان کوثر با اقدام موثر کارشناسان اداره 137 انجام و خطر ناامنی در تردد عابران به طور کامل بر طرف شده است. شهردار منطقه9 در این باره گفت: با آغاز فصل گرما و افزایش شهروندانی که از بوستان های محلات استفاده می نمایند؛ عملیات تعویض و ایمن افزایی دریچه های فلزی پارک کوثر اجرا شده و این کار همچنان طبق ضرورت در سایر بوستان ها ادامه دارد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی درباره اقدامات انجام شده در بوستان کوثر گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد اهالی محله از جمله خردسالان و سالمندان بعد از نصب دریچه های فلزی، اقدام تسطیح و همسطح سازی فضای مجاور دریچه ها نیز انجام شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2289

به "اجرای طرح ایمنی دریچه های بوستان کوثر برای حفظ جان شهروندان" امتیاز دهید

3 کاربر به "اجرای طرح ایمنی دریچه های بوستان کوثر برای حفظ جان شهروندان" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ایمنی دریچه های بوستان کوثر برای حفظ جان شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید